čtvrtek 11. dubna 2013

Welcome spring ♡

Posílám sluníčko k vám všem :-*
Doufám, že je u vás taky tak krásně ! Svítí mi sluníčko do tváře a mám konečně velmi dobrou náladu. Díky zimo, že jsi pochopila, že už máš odejít a to na hodně dlouhou dobu ! Teď chci pěkně teplíčko a sluníčko.
Abych taky konečně provětrala svůj šatník, vyrazila jsem nákupy a nakoupila pár věcí z wishlistu a taky věci, které jsem prostě musela mít. Ano, musela jsem si v dubnu kupovat plavky, dělám to tak snad každý rok :D Prostě se jen bojím, že by je už v létě neměly...
P.S. Vlevo přibyla ikonka s mým jarním wishlistem a tak můžete sledovat, co jsem si už pořídila nebo se jen inspirovat :)
/kabelka - House/

/mint kalhoty - C&A/
/Essence - 146 that´s what i mint!/
/plavky - Gate/
/Ebay závislost/

12 komentářů :

  1. Krásná kabelka :-)

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi všechno, skvělý výběr :)

    OdpovědětVymazat
  3. mint barva na nehtech a na kalhotech je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Luxusní jarní věcičky, líbí se mi plavky a kalhoty :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nechceš udělat nějaký návod, jak nakupovat ne ebay? :) Nějaké info apod. ? Dost se v tom ztrácím a žádný z těch dosavadních návodů mě nikdy nepřesvědčil o tom, že bych to zvládla! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné věci, ale hlavně ta kabelka je úžasná♥
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné věci!!! ty kalhoty a kabelka jsou super!!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Kabelka je krásná ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezký věci si si koupila :)

    OdpovědětVymazat