pátek 17. května 2013

Boyfriend TAG

Konečně pátek !
Venku krásné počasí, před námi víkend, co víc si přát !
Dnes pro vás mám slibované video s mým přítelem. Vím že jste se na něj hodně ptali a mě se vždycky tyhle videa ostatních moc líbily. Nejdřív jsem si myslela, že se mnou do toho přítel nepůjde, ale byla jsem mile překvapená.
Musím říct, že jsme si otázky předem nijak extra nepřipravovali a celkově to dopadlo tak, jak to dopadlo :D Doufám, že se vám aspoň maličko video bude líbit.


6 komentářů :

  1. Fakt úžasný jak tam žvejká ;)

    OdpovědětVymazat
  2. hezké :) určitě toč dál videa .. a závidím ti tvoje vlasy <3

    OdpovědětVymazat
  3. ste zlatí:) akurát vás tam dosť zle počuť /teda aspoň podľa mňa/, ale video sa mi veľmi páčilo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujeme ! :) ano, někdy si breptáme něco pro sebe, tak je to špatně slyšet :(

      Vymazat
  4. strašne strašne zlatý ste spolu :)

    OdpovědětVymazat
  5. jeeej prostě to musím napsat, jste strašně roztomilí :o) a uplně nejlepší je, jak mu radíš odpovědi :D :)

    OdpovědětVymazat