pátek 24. května 2013

Can´t wait Turkey

Přeji krásné páteční odpoledne!
Dnešní den se nese ve víru balení a dokupování posledních věcí. Ano, ráda všechno dělám na poslední chvíli :D Ikdyž je venku zamračeno a ne úplně teplo, pojďte se se mnou přenést na pláž a šplouchající moře. Pusťte si k tomu tohle.
P.S. Chtěla bych vám moc poděkovat za krásné komentáře k poslednímu videu ! Jste úžasní ♥





5 komentářů :

  1. Sakra ty se máš! Jdu se radši kouknout na tvoje určitě krásný poslední video, který jsem ještě neviděla, nebo tady puknu závistí :D
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  2. Ty se máš ! Hezky si to tam užij :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tu knížku jsem četla,tedy všechny tři díly a hrozně jsem byla a jsem naštvaná,že už jsem je dočetla,jsou to snad nejlepší knihy,které jsem kdy četla :)
    ty plavky jsou úžasné,musela jsi být v turecku kočka !:)

    OdpovědětVymazat