středa 22. května 2013

Cosmetic updates

Zdravím !
Dlouho tu nebylo nic o kosmetice a jelikož jsem si teď obnovila většinu z mé kosmetické sbírky, ráda bych se s vámi podělila o ty produkty, které mi moc vyhovují a určitě bych vám je mohla doporučit. Formou videa se mi to zdálo nejvhodnější, takže snad se vám moje videa líbí. Budu moc ráda za vaše připomínky co vylepšit nebo na jaké téma by jste video uvítali :)
P.S. Taky u vás venku prší a je zima?

18 komentářů :

  1. Nechápu jak to, že jsem tě nesledovala už dřív!:O Jsem nový čtenář, parádní video!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee to mě strašně těší ! díky moc :)

      Vymazat
  2. O tom pudru všichni mluví, já ho snad budu muset vyzkoušet... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě ho vyzkoušej, budeš spokojená :)

      Vymazat
  3. Ten sprej či lak na vlasy od tejto značky určite vyskúšam, pretože táto značka mi na vlasy fakticky vyhovuje :) A pekné videjko :) ♥ Nádherne si tu nalíčená :)

    OdpovědětVymazat
  4. máš tak příjemnej hlas :) určitě toč víc a víc videí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tvoje videa se čím dál tim víc lepší!! Je vidět že už si svým způsobem zvyklá točit. Vážně tleskám! Fakt super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně moc děkuji ! Jinak souhlasím, taky to na sobě poznávám, že už tolik neblábolím a nejsem před kamerou nervozní. Ale stále mám co zlepšovat :D

      Vymazat
  6. Super video, ten pudr mám taky a je skvělý :). Chtěla bych se zeptat, kolik stál ten BB cream? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Málokdy koukám na vide českých blogerek ale na ty tvoje koukám ráda :) Musím souhlasit s tím, že odličovač od Ryoru je vážně supr taky už mám několikáté balení :)... Užij si dovču ;)

    B♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš jak moc mě to těší :) Jinak ten odličovač by mohl být ve větším balení ! :D

      Vymazat
  8. mas krasny blog a ve videu jsi strasne sympaticka!!:)
    uzij si dovolenou a rada bych te ke mne na blog pozvala na giveaway o kozenou kabelku:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  9. Odličovač od Ryoru je nejlepší! A tvoje videa taky :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat