úterý 7. května 2013

Monthly random

Přeji krásné úterý :)
Máme před sebou den volna a tak jsem si konečně našla trochu času na blog. Jsem trochu zklamaná, protože jsem vám dnes chtěla ukázat video, které jsem si pro vás připravila. Bohužel youtube se rozhodl, že nahrávání bude trvat minimálně dva dny a že vám ho dnes nebudu moct ukázat.
Mám pro vás dnes proto fotky nasbírané za minulý měsíc. Snad vás to nebude nudit a aspoň trochu se vám i tyhle random články líbí. :)
P.S. Kvalitka je mobilová, ale protože nosím mobil všude sebou, mám možnost vyfotit vše co mě zrovna napadne. Potom to ale nemůžu ventilovat na Instagramu, jako skoro všichni, díky mému skvělému(ironie) softwaru v mobilu.
výlet do Benátek nad Jizerou/trošku zmrzlá na konci března

výborná palačinka/nejlepší frappe ze Sbucks

poslední zvonění/s Buzzem a Woodym ♥

fuj fuj fuj :((((/narcistická v zrcadle ať jsem in

zkoušela jsem ombre nehty/mňam !!!

2 komentáře :

  1. to je tvoje tarantule?:O jinak máš skvělé obočí,zajímalo by mě jak si ho upravuješ:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ona to je vlastně jenom kůže z toho pavouka :D a není moje, ale sestřička to měla do školy :) jinak o mém obočí už jsem článek dělala :)

      Vymazat