sobota 11. května 2013

TAG: I ♥ spring

Zdravím a přeji pohodovou sobotu !
Dnes jsme se konečně dočkali a video, které jsem točila už v pondělí se nahrálo na youtube, takže vám ho můžu s radostí ukázat. Inspirovala jsem se mojí oblíbenou youtuberkou, která udělala tohle video. Doufám, že se vám video bude líbit a přehlídnete moje špatné řečnické schopnosti :D

13 komentářů :

  1. Lesk na rty vubec není dobrej !!! :(

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní video,
    a skvělé věci ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Video je fakt podarené :) Mohla by si točiť častejšie, naozaj ma to veľmi bavilo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc :) taky bych ráda točila častěji, ale většinou nevím o čem

      Vymazat
  4. Mluvíš mi z duše s jarním úklidem :D! A ty sáčka jsou skvělý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem ráda, že nejsem jediná :D děkuji !

      Vymazat
  5. Ahoj, pod jakou prezdivkou te najdu na youtube? Abych te mohla odebirat :) Jsi skvela!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vlevo dole je v rohu moje ikonka, tak na ní klikni a dostaneš se na můj youtube profil :) děkuju moc!

      Vymazat
  6. to je skvělé video, ty květiny mě pobavily:D A to obočí je prostě nejlepší:)))

    OdpovědětVymazat
  7. Super video, veľmi ti to svedčí :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj skvělé video :) chtěla bych se zeptat jak si vytvořila tak pěkný účes? Také mám dlouhé vlasy a nevím nikdy co s nimi ...nemohla by jsi třeba nahrát nějaký návod na takové to pěkné drdoly ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc :) je to úplně jednoduché ! tady je odkaz jak si ho udělat:
      http://tinyscherryflavor.blogspot.cz/2012/10/diy-sock-bun.html

      Vymazat