úterý 11. června 2013

Goodies from holiday

Zdravím !
Slibovala jsem, že vám ukážu co jsem si v Turecku koupila a tak je to tady. Každou středu se tam konal trh na kterém měli vše, na co jste si vzpomněli od oblečení po ovoce a zeleninu. Dalo se tam skvěle nakupovat, jelikož ceny byly od těch našich výrazně nižší a navíc se dalo, jak je to v arabských zemích zvykem, usmlouvat na nejnižší cenu. Musím taky říct, že všechen textil je velmi kvalitní, jelikož to není žádné "made in China" ale většinou jejich výroba.
P.S. Ještě vám děkuji za všechny milé a krásné komentáře. Všechny si je čtu a dělají mi úsměv na tváři. Jste zlatí ♥ Mějte se krásně !


Parfém jsem si teda nepořídila v Turecku, ale v letadle, kde měli výbornou cenu, jelikož to bylo vše bez cla.
 Kabelka z pravé kůže.
 Malá vzpomínka, kterou jsme dostali zadarmo k nákupu :)

11 komentářů :

  1. Kabelka je pekná :) A motív nohavíc tiež :3

    OdpovědětVymazat
  2. Ty veříš tomu že je z pravé kůže?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. prodejce mi to dokazoval tím, že po ní jezdil zapalovačem, takhle se pravá kůže pozná :)

      Vymazat
    2. No jo anonyme...treba si rýpnuť čo?:D
      mám tiež ,,pradu" z Turkishu..... mám ju už 7 rokov a vždy ako nová, nosím ju veľmi rada, pretože možno pravá nieje, ale je kožená a a vyzerá a aj je kvalitná

      Vymazat
  3. Páni! Skvělá kabelka a ty kalhoty... :3

    OdpovědětVymazat
  4. ó, tie nohavice sú nádherné! a ty máš nádherné nohy, takže si nádherne sedia :D.
    a kabelka - bomba!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  5. Prada taška je skvělá!Ty jsi skvělá a tvoje postava i z předchozích fotke!)Cvičíš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pokud je gaučing sport tak ano cvičím :D ne opravdu skoro nic nedělám a měla bych ! jen mám asi dobré spalování nebo nevím :)
      jinak strašně moc děkuji ! ♥

      Vymazat
  6. nohavice sú krásne ♥
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat