středa 12. června 2013

Let's be romantic

Přeji krásné středeční odpoledne.
Dnes jen pár fotek. Dvě fotky mého outfitu v kterém jsem mimochodem soutěžila za miss hotelu :D Byl to hrozný zážitek ! Jinak doufám, že se vám fotky budou líbit. Na konci najdete fotku krásného překvapení, které nám uklízečky nechaly v pokoji.
Mějte se sluníčkově ♥



6 komentářů :

  1. ty šaty se mi moc líbí :) a hezké překvapení, :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty jsou pěkné, ale trošku mi připomínají takovou tu noční košilku:D
    a to překvapení je krásné:))

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzeráš DOKONALE! :)

    Pozývam ťa na giveaway ku mne na blog!

    OdpovědětVymazat
  4. Řekni, že jsi tu miss hotelu vyhrála! Protože já si neumím představit, že by jsi to nevyhrála, vypadáš dokonale! Strašně ti závidím tu postavu♥♥ :( :D
    Sheisbrunette

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný šaty! :) odkud jsou?

    http://losfeferons.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat