čtvrtek 27. června 2013

Random: June

Přeji krásný čtvrteční den !
Měsíc se nám blíží ke konci a s ním bych vám chtěla ukázat i pár random fotek, které shrnují celý můj červen. Hlavně teda ty chvíle, kdy jsem sebou měla foťák :D Měsíc červen byl pro mě úžasný, protože jsem přijela odpočatá z dovolené, léto se začalo hlásit a s ním i aktivity venku, které ve špatném počasí nebyly možné a na které jsem se těšila celý rok. A samozřejmě prázdniny, které mě teď čekají :)
Doufám, že jste měli taky moc krásný červen a určitě nezoufejte z toho deště, brzy bude zase teplo.
Mějte se nejkrásněji ♥


domácí tiramisu
objednávka z Romwe
k 10. měsíci s mým panem božským
višňová vodnice s tou mojí nejlepší beruškou
já děkuji Tobě Petro, za bezvadný štětec 
to nejlepší pod makeup
dinosauří rodinka

ano, už i já mám tu svojí...

8 komentářů :

  1. Pekné fotky ♥ S priateľom ste strašne zlatí ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. S přítelem vám to moc sluší,jste krásní ! :)
    Pěkné fotky,to tiramisu vypadá moc lákavě,ňom :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím Tě :) Nechtěla by si udělat i nějakou 'food' složku?:D:) jen tak by si tam přidávala recepty co si zrovna vařila. Viděla jsem to i u jiných a hrozně se mi to zalíbilo:) Díky za odpověď:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je zajímavý nápad :) já nějak moc nevařím, ale určitě bych někdy nějaké recepty mohla napsat :)

      Vymazat
  4. Super fotky! Ten náhrdelník je překrásný!

    OdpovědětVymazat