pátek 14. června 2013

Royal blue

Přeji krásné a slunečné odpoledne !
Taky jste tak unavení z té školy a milion písemek? Závidím všem, co teď mají po maturitě a už si užívají prázdnin. My bohužel musíme ještě 2 týdny vydržet. Ale to určitě zvládneme :)
Doufám, že vás už tyhle dovolenkové posty neotravují ale nebojte, za chvilku vám s tím dám pokoj, protože už mám posledních pár fotek. Dnes to je opět outfit v královské modři, kterou jsem si moc oblíbila. Někde jsem četla že královská modř je nová černá, tak uvidíme kolik kousků v téhle barvě si ještě pořídím... 
Mějte se krásně a užijte si víkend ! :-*
tílko/top -  Orsay
nude kraťásky/shorts - H&M
lodičky/heels - Never 2 Hot



11 komentářů :

  1. nejhezčí outfit co jsem na tobě zatím viděla :) sluší ti to. a jaktože jsi tak krásně štíhlá? závist :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji strašně moc ! a mám asi dobré spalování, jinak si totiž tuny čokolády, sladkostí a brambůrků nedokážu vysvětlit :D

      Vymazat
  2. Tyjo ! Moc ti to sluší :) Mě ty dovolenkové posty baví ;)

    OdpovědětVymazat
  3. v tejto kráľovskej modrej nič nemám ešte, ale už dlhšiu dobu niečo pekné zháňam :)
    a outfit je pekný:)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný outfit♥ Proč ty vypadáš vždycky tak dokonale? To mi vysvětli :D
    Sheisbrunette

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dokonale? ale prosímtě :D seš zlatá ! děkuju ♥

      Vymazat
  5. tuhle modrou barvu miluju :)
    tobě to moc sluší, máš perfektní postavu
    :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám tu barvu moc ráda a...ty tvoje botky jsou úžasný !! :)
    B♥

    OdpovědětVymazat
  7. hola guapa tee encontrado y me as gustado tu blog sikieres nos podemos seguir mutuamente hazmelo saber besitossss http://dolcevirginia.blogspot.com.

    OdpovědětVymazat