neděle 9. června 2013

Sunny Turkey

Zdravím a přeji krásnou neděli !
Protože jste psali, že rádi uvidíte nějaké fotky, které jsem v Turecku pořídila, tak dnes jsem pár z nich vybrala. Fotila jsem hlavně v okolí hotelu, protože na trh, na kterém jsem si pořídila úžasné věci, jsem se trochu bála foťák vzít. Samozřejmě vám všechny věci, které jsem si pořídila taky ukážu.
Dnes fotky hotelu a okolí, tak snad se budou líbit :)







14 komentářů :

  1. krásné fotky, hnedka bych tam jela :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nádheraa! :) Teď bych to tak brala místo milionu písemek ve škole. :( Moc ti závidím.

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Postavička ham ham! :)
    No a to móře? Wááááu, já už chci léto!

    OdpovědětVymazat
  5. Juuto moře vypadá překrásně :)
    Máš moc pěknou postavu,můj sen ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš krásnou postavu! Už se těším na post s tím, co sis koupila.. :)

    OdpovědětVymazat
  7. hned bych taky letěla, už ať je po prázdninách!!:)
    Krásné fotky!<3

    OdpovědětVymazat
  8. muselo tam být krásně! a máš moc hezkou postavu :)

    OdpovědětVymazat
  9. čožee krásne to tam je! určte si sa mala super :) a krásna postava :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ježiš já ti závidim! Kráasný fotky :)

    OdpovědětVymazat
  11. :O Máš nádhernou postavu!! :) Krásné fotky, také bych hned někam jela :)
    Sheisbrunette

    OdpovědětVymazat