pondělí 29. července 2013

Alone in Prague

Přeji pěkné odpoledne :)
Tento víkend, jsme měli s přítelem naplánovaný výlet do Prahy. Škoda, že jsem netušili jaké vedra mají zrovna přijít :D I tak jsme si to ale moc užili a díky tomu, že jsme zabloudili při hledání pěkné restaurace, jsem viděla Prahu tam, kde jsem ještě nikdy nebyla.
Mějte se krásně a užívejte léta ♥

 triko/T-shirt - Tommy Hilfiger
brýle/sunglasses - Ray Ban
kalhoty/pants - H&M
boty/sneakers - Mustang

 triko/T-shirt - H&M
taška/bag - F&F
kraťasy/shorts - DIY (Terranova)

P.S. Kdo mi vysvětlí tyhle dva týpky?!
P.P.S. A ten kdo si všiml že mám "extrémně" kratší vlasy, má pochvalu !

7 komentářů :

  1. Pekné fotografie :) Tú poslednú si fakt neviem vysvetliť :D Musí fakt dobre rozkladať váhu ten hore :D Alebo je prichytený :O :D

    A všimla som si, že trošku si podstrihnutá :) :D Aj takéto vlasy ti idú :)

    OdpovědětVymazat
  2. Cože,co je to za fotku tu poslední? :O
    Pěkné fotky,sluší ti to a ano,jsi trochu přistřihnutá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Někde jsem viděla vysvětlení, jak to tihle pánové dělají, na té dřevěné tyči mají přidělané sedátko na které si sednou a přehodí přes to to oblečení, takže to vlastně nejde vidět. škoda že to nemužu nikde najít.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to sluší, ty kraťásky na tobě vypadají ještě líp než v tom videu :)

    OdpovědětVymazat
  5. moc sluší, a ty kraťásky jsou nádherný. a poslední obrázek je trošku mindfuck, ale myslím že v tom bude nějakej trik :D :D

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. haha trik.....ta drevena tyc pokracuje cez rukav tomu teepkovi hore pak je zatocena a je tam normálne sedátko :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné fotky :) Ty šortky jsou super :)

    bobunka3liska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat