středa 3. července 2013

Black and white

Přeji pěknou středu.
Sice máme venku zataženo ale o důvod víc, podívat se na nějaký film. Já jsem si slíbila, že o prázdninách budu koukat hodně na filmy, protože mám pěknou hromádku, kterou bych ráda viděla a zdá se mi, že se to nedá vůbec stihnout všechno vidět.
Jinak k dnešnímu outfitu. Klasická černobílá kombinace se zlatými doplňky. Poprvé můžete vidět v akci mojí koženou kabelku z Turecka.
Mějte se krásně ♥
sako/suit - Orsay
náhrdelník/necklace - H&M
náramek/bracelet - ebay.com
hodinky/watch - ystrdy (I am)
kabelka/handbag - from Turkey
kalhoty/pants - C&A
boty/shoes - ???





7 komentářů :

  1. Opět velice pěkný outfit. Moc se mi líbí zlaté doplňky. Tip na film (jakýkoliv žánr) by se hodil:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tie zlaté doplnky sú úžasné! a taška je tiež skvelá:)

    OdpovědětVymazat
  3. krásny outfit :) nechceš sem dať nejake tipy na filmy ? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Celý outfit naprosto úžasný! krásný! ááách :)

    OdpovědětVymazat