čtvrtek 11. července 2013

Bows and skirt

Zdravím z upršeného čtvrtka.
Dneska mám pro vás outfit ještě z těch slunečných dní, kdy bylo počasí úžasné. Vytvořila jsem outfit z kousků, které jsem vám ukazovala v haul videu. Chtěla jsem to všechno vyfotit na krásném místě, kam mě zavedl přítel. Bylo to takové kouzelné jezírko, ale jako naschvál se mi zrovna v tom momentě vybila baterka od foťáku ! :( Doufám, že tam půjdeme zase, abych vám to krásný místo mohla nafotit !
Mějte se kouzelně ♥
tílko/top - H&M (votočvohoz)
sukně/skirt - Romwe







4 komentáře :

  1. Myslím, že toto je jeden z tvojich naj outfitov, ktoré som tu kedy videla ♥ Strašne sa mi páči takáto elegancia :3

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné! Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, jsi strašně krásná a outfit se ti moc povedl!! :) Uplně v něm vyniká, jak jsi hubeňounká :)

    OdpovědětVymazat
  4. moc ti to pasuje! :) sukňa je úplne parádna :)

    OdpovědětVymazat