sobota 27. července 2013

DIY: lace shorts

Zdravím z krásné soboty !
Protože se mi konečně podařilo nahrát na youtube video, můžu vám ho ukázat. Tentokrát v něm nebudu o ničem mluvit, ale nechala jsem mluvit video samo za sebe. Zalíbily se mi totiž DIY tutoriály a tak jsem pro vás jedno taky natočila. Moc často nic nevyrábím, ale když přijde kutilská nálada, pustím se do toho naplno :)
Doufám, že se vám video aspoň trochu bude líbit. Natáčela jsem něco takového poprvé, tak snad příště vychytám nějaké ty mouchy a bude to mnohem lepší.
Mějte se krásně a užívejte prázdnin ♥






5 komentářů :

  1. video je skvelé! si šikovná a veľmi sa mi takéto krajkové kraťasky páčia :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné videjko :3 Páčia sa mi po "úprave" a celkovo aj nápad :) Už len tú krajku kúpiť :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné video a ještě lepší kraťasy :) Jsi šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  4. jsou krásné, opravdu:)! a obdivuji tě, že jsi to šila ručně - já bych na to neměla trpělivost aneb díky bohu za šicí stroj:DD

    OdpovědětVymazat
  5. cool!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat