čtvrtek 4. července 2013

Film tips

Přeji pěkný čtvrtek !
Psali jste si o tipy na nějaké filmy a protože už jsem nějakou dobu o mých tipech nepsala, dnes to tu máte. Kdybyste se chtěli podívat na moje jiné recenze na filmy, tak je najdete pod tagem movies.
Vybrala jsem tentokrát jen filmy, kterým bych na stupnici do 0 do 10 dala 9 a výš. Ráda ale uslyším vaše názory na filmy, nebo nějaké nové tipy na váš oblíbený film :)
Velký Gatsby/The Great Gatsby
Film, který je hlavně pastvou pro oko. Spoustu barev, krásná móda a úžasní herci. Někomu možná Leonardo DiCaprio bude vadit, ale mě s v roli moc líbil, stejně jako hlavní herečka s blonďatou hřívou. Líbil se mi i nečekaný konec, který nebyl happyendem, jak to v amerických filmech bývá. Za mě moc hezký romantický film, který stojí určitě za podívání hlavně kvuli té vizuální stránce.


Všemocný/Limitless
Líbí se mi filmy u kterých musím přemýšlet a mají zajímavou zápletku. Tohle je rozhodně jeden z nich. Opět sympatický herec, na kterého se pěkně kouká. Tentokrát ale žádná romantika ale film, který vám ještě chvilku bude ležet v hlavě.

Koření života/No reservations
Tohle je naopak takový oddychový film, u kterého se tolik přemýšlet nemusí. Hezká rodinná podívaná s pěkným happyendem. Pro ty co zbožňují Abigail Breslin ještě plus navíc.

Počátek/Inception
Pro ty, co milují filmy na styl Osudového dotyku tohle bude jasná volba. Opět film u kterého se musí přemýšlet a nesmíte si nechat ujít jediný detail. Rozhodně zajímavá podívaná, která vás nebude nudit.

Ženy sobě/Bridesmaids
Není moc filmů u kterých bych se smála nahlas, ale u tohohle se mi to stalo a ne jednou. Klasická holčičí komedie, která vám udělá úsměv na tváři.

3 komentáře :

  1. Film koření života mám moc ráda. Jinak skvělé tipy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Inception a Gatsby sú skvelé. :)

    www.vida-cotia.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Ženy sobě neznám, jdu ho hned omrknout

    OdpovědětVymazat