pondělí 8. července 2013

Summer fashion haul ☼

Zdravím všechny moje úžasné čtenáře :)
Protože jsem si oblíbila točit videa, mám tu pro vás další. Myslím si, že je to mnohem zajímavější než jen fotky a písmenka. Točila jsem dnes na jiném místě než obvykle, pro nějakou změnu. Bohužel je to trochu přesvětlený. Ale chybami se člověk učí a snažím se na těch videích pracovat, aby se vám líbily.
Určitě jste z názvu pochopili, o čem to dnes bude, takže netřeba dalších keců. Užijte si video a hlavně dnešní krásnej den ! ♥


12 komentářů :

  1. Pekné video :) len škoda tej stále neaktuálnej veľkej fotky hore so snehom, keď už je leto :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už jsem měla v plánu to změnit, ale pořád jsem se nemohla odhodlat :D tohle je aspoň na všechny roční období :)

      Vymazat
  2. ahoj, mužu se zeptat jak jsi získala spolupráci s romwe? popř. kam jim napsat? jinak máš strašně příjemný hlas a krásně se na tebe kouká :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oni mi sami napsali :) a děkuji moc !

      Vymazat
  3. Hlavně si neber ty bílé šaty na svatbu, pokud to teda nemáš předem domluvený s nevěstou, to se nedělá ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké video :) Jinak chválím změnu designu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Chválím změnu designu a nákupy taky povedené!

    OdpovědětVymazat
  6. krásne veci :) strašne rada sledujem tvoje videa :D

    OdpovědětVymazat
  7. všetko je skvelé:)
    už sa teším, keď pridáš tie veci čo ti ešte prídu z ebay:)

    OdpovědětVymazat
  8. paradne veci, klobucik je roztomily :) ale biele šaty na svadbu ? no neviem, to by som asi neveste neurobila ;) ale ak jej to nevadí, tak prečo nie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mě vůbec nenapadlo :( díky holky že jste mě upozornily ! určitě zvolím šaty s jinou barvou :)

      Vymazat