středa 17. července 2013

Waitlist

Přeji krásné středeční dopoledne.
Jak jsem říkala v minulém haul videu, ráda utrácím na Ebay a čekám na spousty věcí. Protože už jsem nedočkavá, připravila jsem dnes takový waitlist, který jsem u pár blogerek už viděla. Všechny věci jsou objednané z Ebay, kromě zlatého náhrdelníku, který je z sheinside.
Na konec jsem přidala fotku dvou věcí, které mi přišly z Ebay před pár dny. Chtěla bych ještě zmínit, že oboje věci stály kolem 30-ti korun, ale oboje věci jsem viděla v kamenných obchodech za 100 korun i více. Takhle se prostě vydělává, takže se nenechte okrást a doporučuji nakupování na ebay. Prostě se to vyplatí :)
Tak se mějte sluníčkově ♥

trsy řas/donut do vlasů

11 komentářů :

  1. Prosím ťa ako je to tam s poštovným? Rozmýšľam že aj ja si založím paypal a skúsim to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vždycky je to u každé věci dole menším písmem napsané :) někdy je zdarma, někdy drahé, ale dá se vybrat opravdu nejnižší cena, tak hledej, protože je tam několik stejných věcí za rozdílné ceny !

      Vymazat
  2. Z ebay si už chcem strašne dlho niečo objednať, ale bojím sa toho poštovného, lae majú tam fakt úžasné veci!

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký waitlist. Moc se mi líbí ten lak na nehty a doplňky :)
    TerezaKubalova

    OdpovědětVymazat
  4. No niektoré vecičky by som si priala tiež :3 Tak nech sa Ti to splní a keď už nie všetko, tak väčšina :)

    GiveAway → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-firmoocom.html

    OdpovědětVymazat
  5. Bojím se trošku toho pay palu, není to nějakým způsobem nebezpečné? Slyšela jsem, že mi mohou vybrat účet :( Ale jinak jsem se pro ebay opravdu nadchla a také tam chci nakupovat, protože ty ceny a to zboži, to je naprosto úžasné:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už jsem objednávala spoustu věcí a nikdy se nic nestalo, takže si myslím, že je to mnohem bezpečnější, než třeba nakupovat na asijských stránkách, kde mi právě kvůli úniku dat museli okamžitě zablokovat kartu, takže se naštěstí nic nestalo :)

      Vymazat
  6. Poslala bys mi, prosím, odkazy na to levandulové tílko s mašlí a gumičku? Předem děkuju a měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasně :) tady je tílko: http://www.ebay.com/itm/400520869995?var=670113060801&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
      tady gumička: http://www.ebay.com/itm/350778847791?var=620119098360&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

      Vymazat
    2. Jsi hodná, moc děkuju :)

      Vymazat