středa 24. července 2013

When nature calls

Zdravím a přeji krásný středeční den.
Naprosto zbožňuju tohle krásné počasí poslední dobou. Konečně léto a prázdniny tak jak mají být ! Proto se tu taky delší dobu neobjevil článek. Většinu času se teď totiž válím někde na sluníčku. Dnešní článek nebude obvyklý, jelikož je to dnes hlavně o přírodě. Byli jsme na krásném výletě a bylo úžasné počasí a podmínky pro focení. Myslím, že se fotky povedly a tak jsem se o ně s vámi chtěla podělit. Snad se budou líbit i vám :)
P.S. Všem jmenovkyním Kristýnkám všechno nejlepší k svátku ! :*














8 komentářů :

  1. krásne fotky, tiež mám prírodu veľmi rada :)

    OdpovědětVymazat
  2. krása :) aj ja mám rada takéto prechádzky po prírode :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky ;) já si takovou procházku přírodou udělala včera hned po ránu :P

    OdpovědětVymazat
  4. skvelé fotky :) a máš úžasný blog :)

    http://just-close-eyes-and-start-dream.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. veľmi pekné fotky. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. příjemná změna od všech těch outfitů a tak podobně, krásné fotky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem ráda že se líbí i tenhle typ článků :)

      Vymazat