pondělí 15. července 2013

Yellow wedding

Zdravím a přeji krásné pondělí.
Dnes jsem konečně nashromáždila všechny fotky a můžu vám ukázat slibovaný report ze svatby. Na začátku jsme měli trochu problém, dostat se do Frýdlantu, kvůli zbořeným mostům z povodní, ale nakonec jsme v pořádku dorazili. Pršelo a bylo zataženo tak, že to nevypadalo na nějaké pěkné počasí. Jak ale můžete vidět na fotkách, když jsme vyšli z radnice a začalo se fotit, nebe se rozestoupilo a vykouklo nám sluníčko. Byla to opravdu náhoda, protože po celé focení, jsme měli nádherně ale jinak bylo zataženo a neustále pršelo.
Doufám, že se vám fotky budou líbit a mějte se krásně ♥

radnice, tam kde se všechno odehrálo
moje narvané psaníčko
 před radnicí s krásnou nevěstou a sestřičkou
momentka


a nakonec novomanželé

8 komentářů :

  1. krásne fotky, opäť si bola krásna ! :) žltá ti veľmi pasuje :)
    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  2. Málem mi vypadly oči, když jsem viděla fotky :D Ohromně ti to seklo! :) Šaty mají úžasnou barvu, která ti sluší, no prostě bomba♥
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee nepřeháněj ♥ a děkuji moc ! asi začnu žlutou nosit častěji :)

      Vymazat
  3. Teda, v životě bych neřekla, že ti žlutá bude tak slušet! Úplně v ní záříš :)

    OdpovědětVymazat
  4. Slušelo ti to, žlutá ti vážně sedí :) A moc se mi líbí fotka novomanželů :)

    OdpovědětVymazat
  5. tá žltá ti veľmi pristane! :) krásne fotky.
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat