pondělí 19. srpna 2013

Chiffon and lace

Přeji pěkný pondělní den !
Dnes máme venku zataženo a poprchává, takže ideální den na to, projíždět si blogy a youtube ostatních. Mimochodem konečně jsem natočila dlouho slibovaný new in, ale protože jsem měla nějaké potíže na youtube, pokouším se to tam nahrát znovu.
Mezitím mám pro vás outfit z jednoho pěkného teplého dne. Mám na sobě tílko, které mám doma tak rok ale přesto ho mám až teď na sobě poprvé :D Máte to taky s některými kousky oblečení?
Užívejte prázdniny a mějte se krásně ♥

 náhrdelník/necklace - Sheinside.com
tílko/top - second hand
kraťásky/lace shorts - oasap.com
kabelka/purse - C&A
náramek/bracelet - e-bay.com
balerínky/flats - F&F




10 komentářů :

  1. Moc ti to sluší. Ty kraťasy jsou skvělý :)
    TerezaKubalova

    OdpovědětVymazat
  2. veľmi ti to pristane!
    a páčia sa mi šórtky!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasnej náhrdelník a celý outfit se mi moc líbí!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Kraťásky vypadají nádherně :)
    Sluší ti to a na video už se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle je bezva, moc ti to sluší :) A těším se na video :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle je skvělý outfit, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat