neděle 25. srpna 2013

Cosmetic haul/review

Zdravím a přeji krásnou neděli !
Už dlouho jsem tu neměla žádný článek o kosmetice, takže to jdu teď napravit. Nakoupila jsem jen pár věcí, které ale určitě stojí za zmínku, protože je mám už vyzkoušené a dělají mi perfektní službu :) 
Tak pojďme na to !


Začneme s řasenkou Big bold curl od NYC. Upřímně jedna z nejlepších řasenek jakou jsem vyzkoušela ! Může se porovnávat s mými oblíbenými Maybellinkami a tou dražší od L´oreal ! Její výhodou je asi opravdu obrovský kartáček, který řasy krásně natočí, prodlouží a udělá objem. Za 130,- uděláte chybu, když jí nevyzkoušíte :)



Tady můžete vidět opravdu velký rozdíl (i v mém obočí :D). Dala jsem si 3 vrstvy.
Většina odlakovačů obsahuje škodlivý aceton, ale tenhle od značky Isana ne ! Pořídila jsem si ho hlavně kvůli tomu, aby se mi nepoškodily gelové nehty. Odlakuje v pohodě všechny mé nehty jen pár kapkami a navíc po něm příjemně ruce voní. Za 30,- naprosto doporučuji.
 Dlouho jsem chtěla vyzkoušet gelovou tvářenku a konečně jsem našla tuhle od Essence z limitované edice Sun kissed ! Já mám odstín 02 Hello summer! a je to krásná červená barvička. Zatím se ještě učím, jak docílit pěkného efektu a ve slevě z 70,- na 40,- si myslím, že je to výborná koupě.

10 komentářů :

  1. Tu řasenku mám také jen v červeném provedení ;) a jsem s ní spokojená, někdo si stěžoval na velký kartáček, ale mě nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  2. to posledné chcem vyskúšať už dlhšie, ale docela sa bojím, že mi to nesadne, ale asi sa zajtra pôjdem pozrieť do DM, či ju nemajú ešte:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta řasenka vypadá dobře :) fotky jsou pěknéé:)

    OdpovědětVymazat
  4. Super typy, tú špirálu asi vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tu řasenku nutně potřebuju! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Též chci ty postavičky ♥ Kde jsi je vzala :D
    Jinak značka NYC je mi nesympatická. Nevím proč, ale nějak po ničem netoužím :) A krémovou tvařenku bych asi nechtěla právě kvůli nanášení, přeeci jen ráno jsem ráda, že jsem ráda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. k happymealu v mekáči ! :D koupila jsem si ho jen kvuli tomu Mimoňovi <3
      já od NYC ještě nic nezkoušela, ale tohle mě mile překvapilo :)

      Vymazat
  7. Tú NYC som tiež používala,tiež mám najradšej tie hrubé špirály :) ale potom som objavila od essence takú istú špirálu s hrubým štetčekom a tá stojí na české len okolo 60 korun :) a to ju už mám asi už 10 :D takže tu tiež môžem len a len odporučiť. Inak super príspevok,baví ma sledovať tieto tvoje príspevky a hlavne videa :))

    OdpovědětVymazat
  8. máš úžasné obočí :D :) a ta řasenka mě moc láká, škoda že NYC se prodává nejblíž 100km ode mě :/..

    Zúčastni se u mě na blogu giveaway :) !

    OdpovědětVymazat