pátek 23. srpna 2013

Life is change

Přeji pěkný páteční den !
Léto, sluníčko a pohoda a taky možnost zkoušení nových věcí. Já se rozhodla pro trochu menší změnu v mých zajetých kolejích a rozrazit trochu stereotyp.
Vždycky se mi líbily ombre vlasy a tak jsem do toho šla taky. Někdo si toho ani nevšimne, ale pro mě je příjemná změna, protože jsem si nikdy vlasy nebarvila. Další věc jsou moje gelové nehty. Mamka to hodně odsuzuje, ale mě se to vždycky líbilo. Konečně jsem vzala odvahu to vyzkoušet a jsem moc spokojená.
Teď dost okecávání. Mám tu pro vás samozřejmě fotky. Snad to není tak hrozné :)




17 komentářů :

  1. Změna je život ne? :) vlasy ti moc sluší a ty řasy :O :)

    OdpovědětVymazat
  2. ombre máš moc pěkný. hezkej přechod :)
    a gelový nehty miluju :) akorát je mám o něco delšíii :D a rudé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vlásky máš skvělý! Myslím, že super oživení :)
    A gelový nehty já ráda nemám, ale ty je máš udělané takové jemné, že to vypadá docela i dobře :) Navíc, hlavní je, že ty jsi spokojená a že se cítíš fajn, to je důležité :)

    OdpovědětVymazat
  4. mě se to moc líbí :) přijde mi to hodně přirozené a takové né moc drasticky obarvené, je to skvělý! :)

    Zúčastni se u mě na blogu giveaway :) !

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím,že jsi udělala dobře. Ombre ti vážně sluší a gelové nehty jsou taky fajn změna :)
    TerezaKubalova

    OdpovědětVymazat
  6. Ombre je hezké, ale máš krásné řasy, jakou používáš řasenku? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. používám řasenku od NYC Big bold curl, ještě na ní určitě udělám článek protože je skvělá !

      Vymazat
  7. To ombré máš veľmi pekne urobené :) Ja osobne gélové nechty neznášam, nie na iných ale na sebe. Minulý rok som to vyskúšala prvý a posledný krát...

    OdpovědětVymazat
  8. Obojí máš moc pěkně udělané a sluší Ti to :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne vlasy :) Tiež som nosila gélové nechty ale strašne mi to zničilo moje :(. Aj keď už prešiel asi rok od toho stále sa lámu :(. Tak ja osobne som radšej za normálne ale hlavne aby si sa ty v tom super cítila. Ale zas je výhoda, že ich máš stále upravené, o starosť menej, to ti závidim :)

    http://fashionlifebyelle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně toho se taky bojím, že až je sundám budou zničené :( ale jsem bohužel moc líná na to si je stále upravovat :D

      Vymazat
  10. Ombré vyzerá super a nechty tiež :) Vyzerajú dosť prirodzene ani nie sú veľmi dlhé takže sa mi páčia :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ombre sa ti rozhodne hodí, chybu si neurobila!:)

    OdpovědětVymazat