úterý 27. srpna 2013

Striped maxi skirt

Přeji pěkné odpoledne :)
V rychlosti pro vás mám outift z víkendu. Jak je už trochu chladněji, dlouhé sukně jsou příjemná volba. Doufám, že se vám bude outfit líbit, protože to je maličko něco jiného, než běžně nosím. Já teď běžím k zubaři ! Taky je tak nesnášíte? Mě je z toho špatně už od rána :D
Mějte se krásně ♥

 džínová vesta - vintage
sukně - Reserved
boty - Vietnamci
kabelka - z Turecka







10 komentářů :

  1. Ve slevách jsem si koupila tu samou a nemůžu si ji vynachválit, hrozně jsem si ji oblíbila, přesně taková mi chyběla :-) A musím říct, že tobě strašlivě sekne a s džínovou vestičkou je to skvělá kombinace :-)

    OdpovědětVymazat
  2. vyzerá to super ! :)
    nech to dobre dopadne u zubára :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší! Jsi vážně kočka :) A doufám, žes přežila zubaře, soucítím s tebou, taky to nesnáším :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jsem živá a bez újmy na zdraví :D

      Vymazat
  4. Jůůů, jsi kočička, moc ti to sluší. Dala jsem odběr

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná sukňa, veľmi ti to pristane :)

    Letná giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. Krásny outfit, tieto dlhé sukne zbožňujem a tebe veľmi pristanú :)

    OdpovědětVymazat
  7. ta je nádherná :)) já bych si k ní ale musela vzít klínky protože mam krátký nohy :( :DD

    Zúčastni se u mě na blogu giveaway :) !

    OdpovědětVymazat