úterý 20. srpna 2013

Summer collective haul

Zdravím všechny mé milé čtenářky !
Kdo mě sleduje na youtube, už asi video viděl tam, ale kdo ho ještě neviděl, dnes ho pro vás mám i tady. Hodně dlouho jsem tohle video chtěla natočit a když mi konečně přišly všechny věci z ebay (a přibylo spoustu dalších), pustila jsem se do toho.
Doufám, že se vám video bude líbit :)
Mějte se krásně ♥


19 komentářů :

  1. Moc hezké videjko Týnko ;) Parádně si nakoupila ;)

    OdpovědětVymazat
  2. veľmi pekné video, vyzeráš skvelo a musím pochváliť super spravené obočie :)
    inak nemáš prosím ťa uložené odkazy na niektoré veci objednané z ebay? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dala jsem všechny odkazy na youtube do informací pod video :)
      jinak moc děkuji za komplimenty ♥

      Vymazat
    2. jéj tak idem to pozrieť na youtube lebo som to pozerala tu na blogu,
      nemáš začo :)

      Vymazat
  3. Jé, chodíš do stejnýho sekáče jako já :-) Nejlepší byly ty slevy, tam mají vždycky super slevy

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi hrozně roztomilá! :) A nakoupila jsi samé krásné věci :) A ty vlasy se mi takhle náhodou hodně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi milá,videa se mi líbí ,ale jen maličkost. Když předvádíš oblečení, nebo i když mluvíš, tak bych do pozadí dala nějakou hudbu :) Nebude to tak zvláštní když se otáčíš před kamerou a nic není slyšet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. po sestříhání celého videa už jsem byla trochu líná, ale děkuju za radu :)

      Vymazat
  6. vlasy máš náhodou moc hezký :)) ty vlnky na kraji jsou nádherný a sluší ti :)
    jen škoda, že ti kamera nebo foták hrozně žere barvy. a když popisuješ oblečení jak vypadá, na videu vypadá uplně jinak :(
    ale určitě v točení pokračuj, jsi mezi mýma nejoblíbenějšíma blogerkama/youtuberkama :))

    OdpovědětVymazat
  7. Taky bych prcla dozadu hudbu u toho ukazování oblečení :) Jinak supr video, parádní věci sis nakoupila a za dobré ceny!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné video jako vždycky,zbožňuju tvá videjka :)
    Hezké věci jsi nakoupila,hlavně to levandulové tílečko je moc super a ty mint kraťásky,no ty jsou boží ! ^^
    jinak vlásky máš pořád krásné :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty tvá videa ♥
    krásné věci, hlavně doplňky a ta sukýnka :)

    OdpovědětVymazat
  10. působíš na videu strašně mile :)

    OdpovědětVymazat
  11. Parádní video! Působíš hrozně miloučce a sympaticky :)**
    Budu ráda když přijdeš soutěžit ke mě na blog :)

    OdpovědětVymazat
  12. ahoj proísmte kde je ten sekáč v liberci? já byla v jednom a to v Pražský ulici a kupovala jsem tam lužkoviny ale oblečení teda nic moc, kam chodíš ty?:)
    a zvu tě na mou giveaway o krásné balerýnky! http://navesnici.blogspot.cz/2013/08/giveaway.html hodně štěstí!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je v Pražské ulici, ale musíš jít takovou temnou uličkou napravo, je tam i značka Bobik, takže bys to měla najít :)

      Vymazat
  13. Kdy ti došel balík z sheinside?

    http://sannythebeautyblogger.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. většinou to trvá tak měsíc :)

      Vymazat