čtvrtek 12. září 2013

Liebster award

Přeji pěkný čtvrtek !
Tak jsem se konečně tak trochu uzdravila a našla trochu toho volného času, přidat opět článek. Bude toho dnes trochu víc ke čtení, protože jsem byla nominována Kitti jako jedna z jejích oblíbených blogerek pod 200 čtenářů. Tímto jí moc děkuji ♥


Máme tu pár otázek, tak jdeme na to.
1. Tvoje vysněné povolání?
Když jsem byla malá, vždycky jsem chtěla být popelářka a jezdit na tom stupínku. Teď se moje ambice trochu změnily a ráda bych dělala něco s módou nebo kosmetikou. Vlastně jakoukoliv práci, která by mě hlavně bavila dělat. Co konkrétně vám ale nepovím, protože ani já sama v tom nemám jasno :(
2. Co máš na sobě nejradši a co nejméně?
Myslím, že by se každý měl mít rád takový, jaký je. Ale bohužel, každý víme jaká je realita :D Proto odpovím takhle, nemám na sobě ráda to, že se dostatečně neumím ocenit a neumím najít něco, co mám na sobě nejradši.
3. Co sis koupila naposledy?
Naposledy včera černé holinky na DIY ! ♥

4. Co máš a nemáš ráda na blogování?
Blogování je vlastně takový virtuální deníček. U někoho módní deníček, u někoho kosmetický... A mě strašně baví nahlédnout do deníčku někoho jiného a nechat se inspirovat ! Nebýt blogování, nikdy bych nebyla tam, kde jsem teď. Změnil se mi celkově pohled na módu (nejen na ni) a jsem za to moc ráda. Co na blogování nemám ráda, vám nepovím, protože nic takového ani není :)
5. Umíš si představit život bez blogu?
Ano, život by šel jednoduše dál... Akorát bych se nemohla usmívat nad vašimi pěknými komentáři.
6. Oblíbený seriál?
U mě klasicky Simpsonovi a Futurama ! Nikdy jsem jiný seriály ani nesledovala :D
7. Z jakých maličkostí se dokážeš těšit?
Jednoduše úplně z každé milé maličkosti. Tak třeba když si můžu zapálit svíčku, dát si dobré jídlo a mít čas jen pro sebe...

8. Tvůj kosmetický zázrak?
Pro mě osobně to je určitě paletka stínů na obočí od Essence. Záchrana na úpravu mého ošklivého obočí.
9. Který módní trend se ti nelíbí?
Rozhodně trička, tílka a jakýkoliv jiný hadr s potiskem Jack Daniels. Potkat slečnu, která má na tričku něco jen z důvodu, že to je strašný "trend" ukazuje, jakou je ovečkou ve stádu. O ošklivých neonových barvách ani nemluvím. Pokud tenhle potisk, tak jen slečna která opravdu ví, jak Jack chutná a nejlépe v černé barvě.

10. Jak vznikl název tvého blogu?
Jednoduše z mého jména :) Kdo ví jak se jmenuji, určitě původ lehce rozluští.

P.S. Pokud tohle čtete, označuji právě vás, abyste pokračovali v tomto řetězci, protože zbožňuji všechny vaše blogy ♥
P.P.S. Mějte se krásně !

10 komentářů :

  1. Moc pěkné odpovědi a s těmi potisky Jacka například s tebou musím souhlasit :)
    Vidím to všude u vietnamců ty neonová trička a vypadá to hrozně :D
    Jinak už jsem nominována byla a článek proběhl,takže vím o co jde a tvůj článek mě bavil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda že tě bavil :) myslela jsem, že to nikdo nepřečte do konce :D

      Vymazat
  2. Som rada, že si pokračovala a odpovedala na otázky:)
    holinky sú skvelé, dúfam, že ich čoskoro uvidíme v outfite! a neonové tričká neznášam :D

    OdpovědětVymazat
  3. celý tag som si prečitala a asi najviac ma zaujal koniec! teraz som nominovaná aj ja a to by sa mi nikdy nestalo,pretože niesom nijak známa :) takže dakujem !

    a k tým tričkám Jack D.,kým to nemal každý to ešte ako tak pekné bolo,ale ked to dali do činskych obchodov má ho každy a je to už nuda!tak ako aj ty píšeš! :)))

    jankablog4.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to se moc těším na tvůj článek a na tvoje odpovědi ! :)

      Vymazat
  4. S těmi potisky s tebou naprosto souhlasím! :D Jinak super, mám ráda když se o tobě můžu víc dozvědět :)

    OdpovědětVymazat
  5. tie čierne holinky sú parádne ! to už sú po DIY či ešte ich len čaká úprava? :)

    Basha

    OdpovědětVymazat