úterý 24. září 2013

Little lovely things

Po delší době opět zdravím :)
Každého školou povinného určitě škola zaměstnává stejně jako mě a tak určitě chápete, že se teď článku nemohou objevovat tak často. Ale nebojte, nezapomenu na vás.
Dnes to bude jen takové maličké new in, protože jsem si pořídila skvělý korektor od Catrice, který bych vám určitě chtěla doporučit a taky přišla objednávka z Sheinside.
Sheinside - najdete tady
Sheinside - najdete tady
Catrice korektor - odstín 010 Ivory (pro mě nejlepší korektor na kruhy pod očima!!)

10 komentářů :

  1. Krásne náušnice :)
    Ja mám od catrice ten all round concealer, ale už mi dochádza tak možno sa pozriem po tomto :)

    OdpovědětVymazat
  2. Aj ja som si pred pár dňami kúpila tento korektor a je fakt boží :) Len mám o odtieň tmavší ale sadne mi ako uliaty a vydrží celý deň aj v tomto počasi :)

    OdpovědětVymazat
  3. ten korektor ma celkom zaujal, akurat sa po niecom obzeram, lebo potrebujem novy, tak mozno vyskusam :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, můžu se zeptat, jak dlouho jsi čekala na objendávku z sheinside? A jestli to byla první nebo už několikátá objednávka a jak jsi s nimi vůbec spokojená? Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. čekala jsem na ní necelý měsíc a objednávala jsem už podruhé :) objednávala jsem vždycky jen doplňky, takže zatím spokojená jsem, kromě teda toho dlouhého dodání ! mohlo by to chodit dřív :)

      Vymazat
    2. Děkuji za odpověď. :-) Já tam právě minulý týden zadala dvě objednávky - obojí na šaty, tak jsem zvědavá. Takže jsi vlastně ani neplatila žádné clo, když jsi měla malé objednávky? Já mám tu první objednávku v přepočtu asi za 1400,-, tak jsem právě zvědavá, jestli ještě něco budu tady doplácet. :-(

      Vymazat
    3. já myslím že takovou částku ještě clo platit nebudeš :) jinak já neplatila, za malinké balíčky se nikdy neplatí nic :)

      Vymazat
  5. ty náušnice jsou super!:)
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat