úterý 3. září 2013

TAG: My first time

Zdravím z úterního odpoledne :)
Tak už mám za sebou i druhý den ve škole, ale naštěstí jsou to ještě takové prázdniny, protože se celkem nic nedělá. Já včera byla ve škole pouze hodinu a alespoň jsem měla potom spoustu času a tak jsem se rozhodla pro vás natočit video !
Dnes vám ale nebudu nic ukazovat, protože to bude jenom povídání a to hlavně o mě a o mých prvních zážitcích a  různých prvních věcech.
Doufám, že máte tak skvělou třídu jako já a máte se krásně. ♥



9 komentářů :

  1. Juuu moc hezký video , žádné podobné jsem zatím neviděla a moc ti to tam sluší :-)

    Zvu tě na giveaway :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. pardon, zapomněla jsem protože dávám většinou odkazy pod video na youtube :)
      http://www.youtube.com/watch?v=hBCG0R7G7i4

      Vymazat
  3. Mám skvelú triedu, parádnych spolužiakov, za čo som rada a za čo tam rada chodím xD Samozrejme, ak už fakt na školu nemám chuť, aspoň mám chuť na nich :) Pekné videjko :)

    Gabrielle Crystal RoseBonniee ~
    GIVEAWAY with Trickovy.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tagy by si mohla točiť častejšie:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jej, to bolo ake mile video, strasne dobre sa ta pocuva. :)

    OdpovědětVymazat
  6. zlaté video :) posobiš veľmi milé :D

    OdpovědětVymazat
  7. My fist time se překláda jako -moje poprvé :)
    Krásné vlasy a řasy :)

    OdpovědětVymazat
  8. moc pekné video :) ešte častejšie by si mohla natáčať :))
    http://fashionlifebyelle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat