středa 30. října 2013

Autumn trip with my love

Přeji pěkný středeční večer !
Moje podzimní prázdniny končí, ale moc jsem si je užila ! Jedna z krásných věcí, byl podzimní výlet při jednom z těch nejteplejších dnů. Kéžby takhle teplé byly všechny podzimní dny. Nebo kdyby aspoň to sluníčko tak hezky svítilo a nebylo zamračeno :)
Vydali jsme se s přítelem na úplně neznámé místo a byl to kouzelný výlet. Doufám, že se vám fotky budou líbit. Vyfotila jsem i outfit a bylo příjemné na sobě mít jen svetřík.
Mějte se krásně a užívejte podzimu ♥




Bonusová fotka s mým dnešním oslavencem. ♥

5 komentářů :

  1. Ta první fotka je skvělá a moc vám to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný fotky! :) Jinak tahle barva legín na první pohled vypadá jako, že jsi nahá :D Ale sluší ti to moc, šátek, kabelka, botky, dokonalost :) A na té poslední fotce jste roztomilý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, už mi to říkalo více lidí, že jsem jako nahá :D

      Vymazat
  3. no to sú krásne fotky, tá príroda <3
    a moc vám to pasuje :)

    OdpovědětVymazat