čtvrtek 3. října 2013

Birthday wishlist

Přeji krásný čtvrteční prosluněné odpoledne :)
Doufám, že se máte tak krásně jako já ! To sluníčko, na rozdíl od věčně zamračeného počasí (jak je to v Liberci zvykem), mi dělá dobrou náladu. Ještě k tomu přispívá i fakt, že už za 5 dní, mě čekají narozeniny. Letos to nebude jen takové, protože se ze mě stane "dospělák".
Protože už se moc těším, sestavila jsem si takový wishlist věcí, které bych si ráda pořídila nebo dostala. Jednu věc už si přát ale nemusím. Určitě podle fotky poznáte jakou :)



5 komentářů :

  1. :o no toto :o pekný wish. :°)

    OdpovědětVymazat
  2. Samé parádne veci, veľmi sa mi páčia :) conversy biele mám aj ja som moc spokojná :)
    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já právě přemýšlím, jestli bílé nebo černé, protože ty bílé určitě hned ušpiním :D

      Vymazat
  3. tie čierne topánky úplne hore sú krásne :) tiež po podobných pokukujem na ebay :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky na ebay koukala :D ale trochu se bojím té kvality :(

      Vymazat