středa 23. října 2013

Fur vest and burgundy

Přeji pěkný podzimní den !
Konečně mi přišla chlupatá vestička z e-bay a je tak teploučká ! Nemohla jsem odolat a vzala jí hned se svetříkem a doplnila zlatým páskem. Teď se totiž počasí umoudřilo a je krásně teplý podzim, jak má být. Miluju ty prosluněné dny a barevné listí všude kolem. Ano přiznávám se, mám ráda podzim ♥
Jinak co říkáte na kvalitu fotek? Jako obvykle jsem sebou nevzala foťák, protože jsem nevěděla, že bude možnost vyfotit outfit a nakonec posloužil bezvadně i mobil. Takže díky tomu vám můžu ukázat, co jsem měla na sobě a myslím, že i v ušlé kvalitě :)


 chlupatá vestička - Ebay
zlatý pásek - H&M
burgundy legíny - H&M
boty - Gate
kabelka - C&A




12 komentářů :

  1. tá vestička vyzerá naozaj skevele :) hodí sa ti :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný outfit, ta vestička je boží :))

    OdpovědětVymazat
  3. dej odkaz na vestu prosím:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.ebay.com/itm/400568507896?var=670136144810&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

      Vymazat
  4. Moc ti to sluší :)
    Já mám taky ráda podzim ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Mobil posloužil moc dobře a tobě to vskutku moc sluší, Týnko :)

    OdpovědětVymazat
  6. jakou jsi objednavala velikost vesticky ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tu nejmenší co měli :D tuším že to bylo S :)

      Vymazat
  7. Tento outfit je zaujímavý, veľmi ti pristane! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat