pondělí 21. října 2013

Get ready with me ♥

Doufám, že si užíváte pěkné pondělní odpoledne !
Po trochu delší době, jsem pro vás opět natočila video. Je to líčící video, což u mě není úplně zvykem. Jsem si jistější v těch povídacích, ale doufám, že i tohle se vám bude aspoň trochu líbit. Mám určitě co vylepšovat, ale chtěla jsem pro vás udělat taky něco trochu jiného.
Předem vás varuji, ale jsem ve videu úplně bez makeupu, tak se snad moc neleknete :D
Mějte krásný den ♥


11 komentářů :

  1. strašne pekná si :) vyzerať tak, tak sa ani nemaľujem :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tato slečna má Úžasné videa :) !A rozhodně vypadá krásně i po ránu!;)

    OdpovědětVymazat
  3. tie riasy a obočie ťa úplne skrášlili, moc ti to pristane :)
    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  4. nosíš umelé mihalnice furt? práve som si vo videu hovorila, aké máš svoje parádne riasy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ne to vůbec ! dávám si umělé opravdu jen někdy, když někam jdu :)

      Vymazat
  5. ahoj, ja celkom nerozumiem tomu postupu :) riasenka, potom make-up, potom obočie, tiene, a potom zase riasy? hmmm
    ale ako proti vysledku nič nemam len nerozumiem prečo najprv riasenka, nezaprási sa ti od tienov?

    OdpovědětVymazat
  6. myslím, že má každý svůj vlastní postup, jak mu to vyhovuje nejvíc :) já to dělám takhle, protože řasenku kolem očí, kterou musím odličovat bych si akorát odlíčila korektor, který si dávám na víčko a pod oči... navíc ten stín si dávám jen pod obočí a vůbec nepráší :)

    OdpovědětVymazat
  7. ahojky, můžu se zeptat jak dlouho Ti vydrží ty nalepené řasy? Chtěla bych si je dát,ale chtěla bych je aspoň na 14dní a ne na jeden den...díky za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Já si řasy lepím pouze když někam jdu a pak zase sundám. Nalepovací řasy nejsou určené k tomu aby jsi je měla na sobě 14 dní v kuse ! To by ti žádné lepidlo určitě neudrželo ty řasy. Pokud bys chtěla mít umělé řasy takhle dlouho, musela by sis každý den řasy nalepit znovu. Můžeš použít ty samé jen je musíš pořádně odlíčit od lepidla nebo řasenky. Další možnost je si dát nasázet řasy někde v kosmetice a ty ti vydrží možná i měsíc. Ale to už je dražší záležitost. Snad jsem ti nějak odpověděla :)

      Vymazat
  8. Díky moc :) a jinak chválím tvůj blog, jeden z nejkrásnějších !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není za co :) jee nepřeháněj ! ale moc děkuji ♥

      Vymazat