úterý 1. října 2013

Nail care

Zdravím slečny a přeji pěkné úterý !
Tak měsíc zpátky jsem dávala článek o tom, že jsem si dala udělat poprvé gelové nehty. Bylo příjemné se měsíc nestarat o nehty a mít je stále hezké. Bavilo mě lakování, protože lak rychle schnul a dlouho držel. Jediné, co mi přišlo jako nevýhoda, jsou zničené nehty pod gelem, ale...

 Viděla jsem na internetu spoustu ošklivých obrázků zničených nebo dokonce shnilých nehtů právě z gelových nebo akrylových nehtů. Jak můžete ale vidět na mojí fotce, já sundala nehty a dokonce se mi podařilo zachránit je i celkem dlouhé. Nehty ale byly z broušení hodně slabé a po strhnutí gelu jsem strhla i několik vrstev mého nehtu. Proto jsem vše hned zapilovala.
 Asi největší zásluhu na mých nehtech má tenhle úžasný lak od Avonu. Netuším, jestli ho stále ještě mají, ale pokud ano a máte zničené nehty, můžu vám ho určitě doporučit ! Lak pokryje nehty zpevňující a ochrannou vrstvou, která zvlhčuje a vyživuje slabé nehty. Údajně prý obsahuje diamantový prášek, který vytvoří maximálně pevné a odolné nehty. A já mohu jenom souhlasit. Už po nanesení můžete vidět, jak nehet pěkně ucelí. Za pár dnů cítím, že nehty jsou i mnohem pevnější.
Tímto článkem jsem chtěla říct, že se určitě nemusíte bát gelových nehtů (pokud si je tedy dáte udělat v seriózním podniku). Pokud vás gelové nehty přestanou bavit, tak nehty určitě vrátíte hravě zase zpátky do původní a zdravé podoby :)
Mějte se co nejkrásněji ♥

6 komentářů :

  1. Nechápu, jak ti mohly nehty zůstat takhle dlouhé :D Mně se vždy úplně polámou. Tys je nechala úplně odrůst, nebo ti upadaly? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nechala jsem je pár mm odrůst a potom se mi už začaly sami odchlipovat, tak jsem si je strhla :)

      Vymazat
  2. Takhle to měla i mamča,měla je potom dlouhou dobu slabé a pořád se jí lámaly a já sama bych si asi nikdy gelovky nedala,i když jsem nad nimi dost času slintala :)
    ale měla jsi krásné nehtíky a věřím,že ti zase budou skvěle růst i zpátky přirozené :)

    OdpovědětVymazat
  3. Můžu se zeptat z jakého čísla byl katalog? Ještě jsem ho tam neviděla totiž//

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to vůbec netuším, mám ho už opravdu dlouho :( ale většinou tam mají stejné věci, jen třeba v jiném balení :)

      Vymazat
  4. skvělý článek, moc díky za tip :) já mam ted od la chevre zpevňující lak ale ten jen opravdu zpevňuje ale nevytváří tu ochranou vrstvu. :)


    >>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

    OdpovědětVymazat