pondělí 14. října 2013

Sleek lipstick

Přeji pěkný pondělní večer :)
Sama sobě si už říkám, že opravdu musím začít přidávat častěji. Mám toho pro vás připravené více, ale než se k tomu dokopu už je večer a nic se mi nechce. Škola, oslava narozenin, vstávání za tmy, autoškola... To všechno mě hodně unavuje a zdržuje tak, že nemám dostatek času na nic, na co bych chtěla. To všechno se ale doufám zase zlepší :)
Dnes jsem vám chtěla ukázat tuhle krásku ! Nejsem moc rtěnkový typ, ale po zhlédnutí recenze na Sleek produkty, mě jejich rtěnky naprosto dostaly !

 Dlouho jsem vybírala jakou barvu zvolím a nakonec vyhrál odstín 781 Amped. Je to krásná růžová až fialková barva. Strašně se mi líbí jejich krásný obal. Co bych ale určitě ráda vyzdvihla, je konzistence. Tahle rtěnka je matná ale přesto nezalézá do vrásek a nevysušuje ! Navíc i krásně drží a nějaké napití ze skleničky jí nezarazí a zůstane pěkně na místě :)

5 komentářů :

  1. wow, ta je krásná :) moc ti sluší :) od Sleeku vypadají rtěnky fakt dobře:)

    OdpovědětVymazat
  2. veľmi pekný odtieň si si vybrala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Boží, kde si jí obědnávala? :) Vypadá fakt dobře :)
    odepiš mi prosím na můj blog :)
    http://monief.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat