sobota 19. října 2013

Weekly from my iPhone

Zdravím a přeji krásný slunečný víkend !
Jak už jsem psala, nemám teď moc času a to znamená, že ani nikde netahám foťák a nefotím. Narozdíl od mobilu, ten sebou tahám naprosto všude a protože mě s ní strašně baví fotit, rozhodla jsem se udělat takový random fotek, které jsem pořídila za uplynulý týden. Možná se z toho stane pravidelná rubrika, ale to se ještě uvidí :)
P.S. Někdo se ptal, jestli mám instagram. Ano mám :) Najdete mě tam pod přezdívkou tresnickova.
selfie fotka a můj kočičí obal

 18 růží k narozeninám od lásky
 nejlepší a největší pizza Hawai

 prodloužená s mojí kudrnatou kráskou
 nadšení ze Sleek rtěnky
martini, kofola a nejlepší kuřecí dukátky v mozzarele naložené v medu

3 komentáře :

  1. Na tej prvej fotke si strašne krásna :)))

    OdpovědětVymazat
  2. to martini však nebolo klasicke ze? : gin a vermut? nejake moc tmave to je....a hlavne v blbom pohári.... no čo už :) už ani v lepších reštauráciach nám neervírujú jedlo a pitie tak ako by mali :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to vůbec netuším, v tomhle se moc nevyznám :D ale skleničku nám teda dali hroznou, byli jsme tam tak před týdnem a dali nám tam právě takovou tu klasickou a tentokrát nic, asi byli zrovna v myčce :D

      Vymazat