pondělí 28. října 2013

♡ What I got for birthday? ♡

Přeji pěkné sváteční pondělí !
Nedávno jsem měla 18. narozeniny a ráda bych vám ukázala, co jsem dostala za dárečky. Sice jsem nedostala žádné velké dary, ale já jsem skromná a raději jsem chtěla jednu hodnotnější věc. Tak doufám, že se vám bude video líbit.
Užívejte volno a mějte se co nejkrásněji ♥


8 komentářů :

  1. ten obraz !!! <3 len mi neako uniklo čo si dostala od pirateľa..... a to som video sledovala! :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. od přítele jsem dostala 18. krásných růží a penízky :)

      Vymazat
  2. Moc pěkné dárečky, ten obraz je opravdu skvělý ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. ten obraz je nádherný, aj ostatné darčeky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Si strašně krásná, ten obraz je úplně nádherný a ten "držák" na řetízky, co máš za sebou, je boží! :)

    OdpovědětVymazat
  5. tyjo to je nádhera... moc závidím :) ten obraz je naprosto luxusní :)


    >>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

    OdpovědětVymazat
  6. koukám že kdybys dostala jen jednu věc tak bys z toho onemocněla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pokud jsem se z toho měla rozbrečet a být strašně smutná, tak mě to naopak rozesmálo, jak jsou někteří lidé primitivní :) absolutně vůbec mě neznáš a nevíš jaká jsem...

      Vymazat