pátek 1. listopadu 2013

Black rules

Přeji krásný páteční den ♥
Konečně je pátek ! Bylo příjemné, trochu si to prohodit a místo 2 dnů víkendu, mít jen 2 dny školy. Stejně mě ta škola natolik unavila, že jí nechci zase dlouho vidět ! Navíc chladnější počasí napomohlo tomu, aby se dostavila má velká kamarádka rýma.
Ráda bych vám dnes ukázala ještě jeden outfit, z těch dnů, kdy jsem bez šály nemrzla, ale mohla jsem si dovolit odhalený krk, aby vynikl můj nový náhrdelník z Sheinside. Moc jsem si ho teď oblíbila. Jinak celkově je outfit laděný celý do černé, což u mě není moc zvykem. Mám ráda barvy, ale tak jednou to neuškodí :)




5 komentářů :

  1. A náhodou ti ta černá moc sluší :-)! Já naštěstí rýmu zatím nemám, ale čekám, kdy to přijde :D:(

    OdpovědětVymazat
  2. Ten náhrdelník pěkně vyniká a navíc je hezký :) Hezký outfit ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Náhrdelník je nádherný! Moc ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  4. veľmi ti to pristane! vyzerá to super a náhrdelník je krásny!
    inak, jéj, ty si z Liberca! to je super, mala som pocit, že som ťa raz videla v meste a dobre som videla :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat