úterý 26. listopadu 2013

Giveaway ♥

Přeji krásné zasněžené úterý !
Dnes jsem se probudila a na střechách jsem viděla ten bílý poprašek. Byla jsem jak malé dítě a udělalo mi to radost. Cítím, jak se už blíží Vánoce a ta krásná atmosféra. Letos jsem šikovná a mám už několik dárků nakoupených ! :)
Dnes bych chtěla udělat radost i vám ! Minulý rok jsem na blogu pořádala vánoční giveaway a tento rok tomu bude stejně. Tímto moc děkuji trickomat.cz za umožnění. Bude to vlastně taková maličkost jako poděkování, že tu se mnou stále jste ♥ Shodou okolností dnes přibyla 160. čtenářka, takže máme takové výročí.

Z názvu e-shopu jste určitě uhádly, že půjde o tričko. Vybrala jsem pro vás tričko černé tričko s nápisem, který je myslím velmi výstižný :D Je to velikost M, tak pokud vám třeba nebude, můžete alespoň udělat radost k Vánocům někomu jinému :) Více informací o tričku najdete tady.
Pravidla giveaway:
  1. sledovat můj blog
  2. napsat do komentáře váš email, na který vás v případě výhry kontaktuji
  3. napsat mi, co si nejvíce přejete k Vánocům

Giveaway ukončím za týden, takže 3. prosince a vyhlásím vítěze :)
Držte si palce a mějte se krásně ! ♥

11 komentářů :

  1. sleduji :) xoxo.lucinecka@gmail.com
    jelikož budu dělat pár dnů před vánocemi přijímačky na vš, tak si nejvíc přeju aby mě vzali :) a pak zdraví pro celou rodinu a hlavně klid :D
    a jako materiální dárek asi peníze :D at si nakoupim oblečení

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji už dlouho jako Nikky Sorbone :)
    Já si už asi 2 roky přeji zrcadlovku, ale spíše si to chci koupit sama :) jinak by to byla asi hromada voňavé kosmetiky a conversky :)
    Nickyna.Dru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. sleduju :)
    žádné konkrétní přání zatím nemám, ale čokoláda, kosmetika nebo knížka potěší vždy :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. sludujem :)
    janka.heinrichova8@mail.com
    jankablog4.blogspot.sk
    Najviac si prajem aby to boli pekne pokojne a s rodinou stravené vianoce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji tě už pár dlouhých měsíců a vždy se tady ráda vracím, protože jsi neskutečně sympatická slečna :)
    Na Vánoce bych si přála více času, přijde mi, že 24 hodin je strašně málo a hodilo by se mi klidně tak 7 hodin navíc, abych všechno stihla :)
    Můj email je: Veronika.Kubickova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tiež Ťa sledujem už dlho, aj keď neviem či som vlastne connecting, ale komentáre odo mňa tu vidíš často.
    ja mám už 23 rokov to isté prianie, avšak je nesplniteľné .... chcem objať svojho otca a povedať mu, že ho veľmi ľúbim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc krásné přání ! ♥ a zapomněla jsi mi napsat svůj email :)

      Vymazat
  7. sleduji Tě :-p
    e-mail: nectavacka@seznam.cz
    na vánoce si přeji aby byl rodina po hromadě ale to se určitě stane..i když člověk nikdy neví co se může stát ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Hlavně si přeji, abych byla o Vánocích s celou rodinou a přítelem a nepohrdla bych ani sněhem, který k Vánocům prostě patří :)
    dominikab26@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj , tak ja si najviac prajem aby som mala stale pri sebe svojich kamaratov a ešte obrovsku kopu oblečenia :) Si velmi milá a maš super štýl rada sledujem tvoj blog: )
    email: misel.stofanikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat