středa 27. listopadu 2013

Selfies in work

Zdravím slečny a přeji krásnou středu ♥
Dnes jsme měli krásné počasí, sluníčko svítilo a konečně ani teď ve 4 hodiny není tma. Což je skvělé, protože z té tmy a smogu nemám vůbec dobrou náladu. Co mi ale dělá dobrou náladu, jsou Vánoce ! Nemůžu se dočkat a vybírám dárky (pro ostatní) jak bláznivá.
Můj program o víkendu nebyl velmi zajímavý. Strávila jsem ho totiž v práci. Ale jako správná slečna
s iPhonem, jsem vám vyfotila selfie fotky v zrcadle. :D Alespoň můžete vidět můj velmi nudný pracovní outfit.
P.S. Pokud jdete pracovat do posilky, berte si teplé oblečení !! Topí se tam naprosto minimálně a já v 18 stupních naprosto mrzla. :D
P.P.S. Nezapomeňte se zapojit do vánoční giveaway !



18 komentářů :

  1. Ty máš brigádu v posilce?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, jen se tam chodím fotit :D Ano, mám tam brigádu :)

      Vymazat
    2. A co tam děláš? :)

      Vymazat
    3. představ si že pracuji... míchám koktejly, půjčuji klíčky ke skříňkám, prostě klasická práce na recepci v posilovně :)

      Vymazat
    4. Ježiš musíš odpovídat tak arogantně?

      Vymazat
    5. promiň, ale musela jsem se nad tvými otázkami pousmát :) určitě jsem odpovědi nemyslela špatně a už vůbec ne arogantně ! :)

      Vymazat
    6. Co je na tom k pousmání? Normálně se ptám!

      Vymazat
    7. Já jsem se nad tvými odpověďmi taky pousmála. Co by tam asi dělala? :)

      Vymazat
  2. Týno Odkud máš ty boty? :-) jsou úžasný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji ♥ jsou z jezdeckého obchodu :)

      Vymazat
  3. Krásné fotky, moc ti to sluší i takhle v posilce :) Týjo, docela ti závidím tu brigádu v posilce, to musí být taková fajn práce klidná :)
    A jinak máš pěkné botičkyy <3

    OdpovědětVymazat
  4. Skvele boty:)

    PS: Pripoj se do giveaway o printic fotky na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/11/printic-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj muzu se zeptat jak se posilovna jmenuje ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Power-Fitness, ale už je přemístěná do Plazy, pokud jsi z Liberce :)

      Vymazat
  6. Ahoj, máš zajímavé články :). A máš naprostou pravdu! V posilovně vůbec teplo není :D a když už se konečně zahřeji, díky čajům nebo instantním polévkám.. nějaký upocený sportovec otevře okno! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Přesně tak :D Ještě že si v zimě to okno nedovolili otevřít a já seděla hezky u topení :D

      Vymazat