pátek 8. listopadu 2013

Skater skirt

Přeji pěkný zbytek pátku !
Dnes to bude trochu změna, protože jsem se rozhodla nebrat si nudné džíny a vyměnit je za sukni. Je to moje oblíbená z Romwe. Abych outfit trochu oživila, vzala jsem si silonky s maličkými mašličkami ♥
Doufám, že se vám dnešní outfit bude líbit.
Mějte se co nejkrásněji a užijte si víkend !



 bunda - H&M
triko - H&M
sukně - Romwe
boty - CCC

6 komentářů :

  1. Ty silonky jsou boží :) a celkově celý outfit super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna sukňa, celý outfit sa mi veľmi páči :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tvůj blog jsem objevila teprve dnes a koukám co jsi to za krásku!!!! Nádherný outfit.

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  4. bejt mladší,hned bych tě pozval na kafé

    OdpovědětVymazat
  5. super outfit, ale trochu se hrbis.. moc ti to jinak sluší, a vsimla jsem si toho skoro u všech tvých fotek.. zkus se na to vic soustředit:) a neber tohle rozhodne jako hate!:))

    OdpovědětVymazat