pátek 15. listopadu 2013

Video: Mini haul

Přeji krásné páteční odpoledne !
Tenhle týden byl dost náročný. Proto se omlouvám, že se tu objevuje článek až teď. Doufám, že vám to ale vynahradím tím, že jsem pro vás natočila video :)
Minulý týden jsem byla v Praze a jako klasicky zašla do pár obchodů a koupila si pár věcí. Myslím, že je praktičtější, ukázat vám vše ve videu, tak snad vám to takhle vyhovuje.
P.S. Doporučuji Chai Tea Latte ze Starbucks, je naprosto vynikající a krásně zahřeje v dnešních už celkem dost chladných dnech.


9 komentářů :

  1. Já se tak ráda koukám na ta tvá videa, máš úžasně příjemný a sympatický hlas :)
    Mimochodem ty boty jsou skvělé ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásne topánky :) máš úžasný štýl :) krásny blog :) s nadšením followujem :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. "tadycta" OMG !!!!! Nauč se česky !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a to mi říká někdo kdo napíše OMG :D už mi to někdo psal, snažím se to neříkat, ale jsem prostě zvyklá.. pokud se ti to nelíbí, nikdo tě nenutí se dívat na moje videa :)

      Vymazat
    2. a co je na OMG špatnýho? klasická zkratka, lepší než neumět česky a i přesto točit videa

      Vymazat
    3. nevím, co je na slově tadycto nečeského? říká se tomu hovorový výraz a já ho normálně používám :)

      Vymazat
    4. Zase nějakej chytrák jebe :D Víš kolik je v Česku nářečí? :D *Krystyna

      Vymazat