neděle 10. listopadu 2013

Weekly #4

Přeji pěkné nedělní odpoledne ♥
Víkend už se bohužel blíží ke konci a tak si dnes shrneme celý týden pár fotkami. Tentokrát je jich opravdu jen pár, protože byl týden celkem hektický a na focení bohužel nebyl čas. V pondělí jsem navštívila Prahu a to by nebyla správná návštěva Prahy, kdyby se nekonalo prošmejdění obchodů ! Takže můžete v blízké době čekat, co nového jsem si koupila :)
Dnes jsem si udělala konečně pořádnou snídani. V týdnu jsem totiž ráda, že se stihnu včas dopravit do školy a na nějakou snídani není čas.

 Pokud vám můžu něco doporučit, tak určitě novinky v Costa Coffee ! Dala jsem si výborný čokoládovo-malinový dortík a perníkové caffe latte ♥

4 komentáře :

  1. oooo ten dortík :) a vánoční latte už musím zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jů máš stejný svetr jako já :)) pokud je z Camaieu ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene z Orsay, pokud myslíš ten co skoro není na fotce vidět :D

      Vymazat