neděle 17. listopadu 2013

Weekly #5

Přeji pěkný nedělní den !
Venku už panuje klasické zimní počasí. Zima, mlha a vlhko. Proto je teď nejlepší zůstat doma v teple a koukat na film. V mém případě dělat úkoly a učit se na milion písemek :(
Mám pro vás ale pravidelný víkendový článek, ve kterém vám ukážu pár fotek nafocené mobilem. Snad vám tím alespoň trochu vynahradím mojí menší aktivitu tento týden.
Mějte se krásně ♥
zbožňuju tu vůni ! ♥

 oblíbená svačinka
 miluju ty boty ♥
pokus o domácí francii :D

13 komentářů :

  1. Svíčka musí vonět božsky a botičky ti závidííím :)

    OdpovědětVymazat
  2. milujem Yankee candle :) a tie topánky..proste wau :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. táá sviečka ! kde si ju prosim ťa kúpila? a kolko si za ňu dala? :)) topánočky užasné! :))
    jankablog4.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. koupila jsem jí na http://www.yankeesvicky.cz/ a byla za 319 korun plus 100 korun poštovné :)

      Vymazat
  4. Moc pěkné fotky :) po svíčce už pěkně dlouho toužím a ty boty jsou nádherné. Těšim se až nám je ukážeš v outfitu :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, vznikl nový projekt s cílem zmapovat všechny české a slovenské fashion blogy. Jestli máš minutku, stačí tam zapsat adresu a název blogu.
    Seznam českých a slovenských blogů
    Děkujeme za podporu

    OdpovědětVymazat
  6. pekné fotky :)
    inak pozývam ťa ku mne na GA

    CHRISTMAS GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  7. tú sviečku s takou príchuťou som nevidela!! :OO musí úžasne voňať ...aj ja plánujem kúpiť nejakú yankee :)) no a tie boty sú tiež úžasnee :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. voní krásně a je z té vánoční kolekce :)

      Vymazat
  8. Ty botky jsou krásné a nějak podobně jsem dopadla i já, když jsem si sama zkoušela Francii :D))

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, moc hezký blog, nechceš se navzájem odebírat?:)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat