čtvrtek 21. listopadu 2013

What is new?

Přeji pěkný čtvrteční večer.
Píšu pozdě, ale snad lepší než vůbec. Navíc pro vás připravuji giveaway, takže určitě je na co se těšit. 
O tom vám ale povím jindy.
Dnes bych vám chtěla ukázat pár věcí, které jsem si koupila. Minule to bylo formou videa a pro ty, co nemají rádi mé videa, mám dnes článek s fotkami. Venku se celkem dost ochladilo, takže to chtělo nějaké ty vrstvy přikoupit. Objednala jsem si konečně i kabátek z e-bay, tak snad brzy dorazí !
 teploučký svetřík s liškou, no odolali byste?!/Colloseum
 konečně jsou moje a už je asi nesundám z nohou/The Adress Idea

 Terranova/New Yorker
 zjistila jsem že mám samé tmavé kabelky, tak přibyla tahle starorůžová kráska/YSTRDY(Iam)
 ombre a lebky, to se k tomu depresivnímu počasí hodí/Terranova
 už mi mrznou ruce, tak to chtělo něco teplého a elegantního/Iam

5 komentářů :

  1. úžasné veci :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, prosímtě máš holinky ve velikosti jako u normálních bot? Sedí ti dobře? Děkuju za odpověď :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Normálně nosím 36 a zkoušela jsem si a byly mi dobře, ale více mi sedí o číslo menší 35 :)

      Vymazat
  3. Moc krásné věci,hlavně ten svetřík je roztomilý ! :) ta kabelka je úžasná.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné věci, hlavně ten svetřík ti závidím - podobný si přeju už hodně dlouho:))

    OdpovědětVymazat