středa 4. prosince 2013

5 seconds of fame + End of giveaway

Přeji pěkný středeční den !
Dnes tu máme konečně vyhlášení giveaway o tričko, které bylo poskytnuto od stránky trickomat.cz. Než ale zjistíte, kdo vyhrál, chtěla bych se s vámi podělit o jednu věc a to účinkování na Primě. Nikdy jsem v televizi nebyla, takže jsem si pak video pouštěla stále dokola :D
Jednalo se o to, že jsem natočila jen tak ze srandy jeden přechod v Liberci, který končí zábradlím a hned druhý den mi volali z Primy, že se mnou chtějí udělat rozhovor. Mluvila jsem s panem Tampierem asi 5 minut a nakonec jsem se v televizi objevila na 5 sekund :D
I tak mám radost a kdo by mě chtěl vidět, může se podívat TADY.

Tak a teď k vyhlášení vítěze. Chtěla jsem nejdříve vybrat vítězku podle toho nejhezčího přání k Vánocům, ale nemohla jsem se vůbec rozhodnout. Takže jsem tedy vzala na pomoc (ne)spravedlivý random a vybral...
Gratuluji Veronice :)

4 komentáře :

  1. V televizi jsem tě včera viděla a hned jsem ti to chtěla napsat! :D Ale pak jsem na to pozapomněla...každopádně mě celá (leč krátká) ,,reportáž" pobavila :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné, mluvíš tak mile :) :D jinak moc gratuluji vítězce :)

    OdpovědětVymazat
  3. si pekná :) a gratulujem že si mohla byt na chvílku slávna :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat