pondělí 16. prosince 2013

Christmas Wishlist 2013

Přeji pěkný pondělní den :)
Rozhodla jsem se, že bych vám mohla ukázat, co si letos přeji k Vánocům. Udělala jsem koláž všeho, co si plánuji pořídit. Všechno jsou to věci které nutně potřebuji a o některých dokonce vím, že se mi splní (koupím si je sama).

Milý Ježíšku...
1. Zimní bundička, je rozhodně na zimu must-have a já se naprosto zamilovala do téhle. Jsem malinká, takže pro mě délka akorát a ta teploučká kožešina ! ♥
2. Zimní kabát, tak ten jsem u nás hledala hodně dlouho. Přijde mi, že se u nás v ČR nedá sehnat nějaký zajímavý, co se mi bude líbit za přijatelnou cenu. Do tohohle jsem se zamilovala. Navíc nesnáším zapínání všeho, takže do tohohle se pěkně zabalím a bude mi fajn !
3. Mám doma spoustu drogerkových voňavek, ale jedna vůně mi leží už dlouho v srdci. Je to tento parfém Body od Burberry.
4. Na moje celkem dlouhé vlasy je potřeba kvalitní hřeben a já se konečně odhodlala, že slavný Tangle Teezer musím vyzkoušet.
5. Ráda si vlasy upravuji, ale mám pouze jednu kulmu, takže bych byla moc ráda za kvalitní žehličku a tlustou kulmu od Remingtonu.
6. Všichni známe ty studená rána, kdy se nám nechce ze zahřáté postele. Huňatý a teploučký župánek by mi tahle rána určitě pomohl alespoň trochu zpříjemnit !
Budu moc ráda, když mi moje přání splníš Ježíšku. Děkuji ♥

6 komentářů :

  1. Taky si přeji zimní bundu! :) Pěkné věci ;) máš úplně krásnej blog ;) ty vločky(ááá)! :) ;)

    OdpovědětVymazat
  2. aku chceš kulmu od Reventy?pretože tú čo máš na obrázku som mala a je fakt hrozná! vratila som ju a kúpila si inú. :)

    jankablog4.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám tam napsané že od Remingtonu :) mám od nich už jednu kulmu a jsem naprosto spokojená, tže tuhle značku mohu jenom doporučit :)

      Vymazat
  3. tu prvni bundu mam a je hodne tepla:) a delkove me tez padne:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo? bezva, já už si jí objednala a moc se na ní těším ! :D

      Vymazat