pondělí 2. prosince 2013

Frozen in shooting

Přeji krásný den ♥
Víkend nám už skončil a bohužel jsme museli najet zpátky do toho ne úplně příjemného. Já jsem si tento víkend užila moc. Byla jsem na rodinné oslavě a právě z ní vám dnes chci ukázat fotky. Po delší době jsem pro vás nafotila outfit a dokonce u focení málem umrzla :D Určitě z křečovitých výrazů poznáte, jak velká mi byla zima. Ale co bych pro vás neudělala :)


náhrdelník/statement necklace - Sheinside
košile/shirt - Clockhouse
kabelka/handbag - Iam
kalhoty/pants - Bershka
boty/shoes - Jannis Shoes

 Oslava se konala na nově otevřené Výšině. Na fotce můžete dokonce vidět i moje rodiče a poskakujícího tatínka :D. Pokud máte hlad, určitě nekoukejte na následující fotky. Vyfotila jsem totiž pro vás, jaké mňaminky jsem si dala. Pokud se ptáte na moje nejoblíbenější jídlo, ano, je to svíčková ♥

 Jako bonus pro mé čtenářky připojuji selfie v autě a mě poskakující ve sněhu, abych se zahřála :D

Mám Vás ráda a děkuji že tu se mnou jste ♥ 
Budu moc ráda když se zúčastníte giveaway TADY. Zítra končí a vyhlašuji vítěze, tak máte poslední šanci!

10 komentářů :

  1. Celý outfit super :) a ten banán vypadá skvěle :D

    OdpovědětVymazat
  2. úžasný outfit :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. vyzeráš krásne! :) a sviečkovú milujem aj ja :) akorat mi tam chybí brusinky, bez nich to podľa mňa nie je ono ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. brusinky byly pod tou šlehačkou, neboj :D taky by tam chyběly !

      Vymazat