středa 11. prosince 2013

Gift tips

Zdravím všechny, kdo ještě nemají nakoupené vánoční dárečky.
Dnes bych vám chtěla dát tipy na pár e-shopů, kde je můžete pěkně nakoupit. Skvělá varianta pro ty, kdo radši nakupují z pohodlí pěkně doma než se cpát v přeplněných obchodech. Musím se přiznat že já jsem zatím většinu dárků nakoupila online.
Připravila jsem pro vás ke každé stránce koláž s věcmi, které se mi na stránkách zalíbily a já osobně bych je darovala.
Krásné-kabelky.cz
Najdete tady hlavně produkty z různých druhů kůže, ale také jiných kvalitních materiálů jako je například konopí. Musím říct, že ceny jsou velmi přijatelné. Hned bych si tam vybrala několik krásných kabelek ! ♥

Trickomat.cz
Najdete tu trička s vtipnými nápisy, které určitě potěší každého. Líbí se mi, že jsou trička bavlněná a potisk se vám jen tak neopere. Nabízí i roztomilá dětská trička. Já neodolala a jedno pro sestřičku k Vánocům objednala.
Dianka.cz
Opravdu velký výběr převážně spodního prádla. Jak můžete vidět v koláži, najdete tam také legíny nebo třeba tenhle teploučký župánek ! Ten by se mi na studená rána hodil Ježíšku !

2 komentáře :

  1. Nejhezší jsou kabelky! Ale u nich bych se bála, že se netrefím známým do vkusu. :-/

    www.blondiever.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat