neděle 8. prosince 2013

Have a nice weekend

Přeji dobré odpoledne všem. ♥
Máme tu druhý adventní víkend. U nás na severu to tak venku i vypadá protože napadlo několik centimetrů sněhu a tak tu máme pěknou sněhovou nadílku.
Já jsem se dnes rozhodla přidat nějaké ty random fotky, které jsem měla v mobilu. Některé jste mohly vidět už na mém instagramu (@tresnickova).
Užívejte zbytek víkendu !
 mlsání v pekárně Bláha (můj nejoblíbenější kubánský dort a přítelova rumová koule)
 tak už máme v Liberci taky rozsvícený stromek

 návštěva pivovaru Konrad
 moje zlatíčko ♥ (v krabici od Asosu se mu ale nelíbilo)
 jeden z libereckých západů slunce
v jednom obchodním centru se nám zabydlel Yetti !

4 komentáře :

  1. Ta rumová koule vypadá chutně :-) Mňam.

    OdpovědětVymazat
  2. jéj krásne fotky, ten stromček je parádny :)

    OdpovědětVymazat
  3. Juzíís, ten křeček je tak roztomilý ! <3
    Krásné fotky, ten stromeček máme maličko podobný a ten dortík - no ňom :3

    OdpovědětVymazat