pátek 13. prosince 2013

Something new

Přeji krásná páteční den ♥
Konečně je pátek ! Už se to v té škole nedalo vydržet. Ještě že zbývá už jen týden a pak nás čekají vánoční prázdniny. Abych si náladu trochu zpříjemnila, nakoupila jsem si pár maličkostí pro zlepšení nálady.
Taky jsem nakoupila spoustu dárečků a už mi jich zbývá jen pár dokoupit ! Jak jste na tom vy? Už máte nakoupeno nebo to necháváte na poslední chvíli? :)
věřili byste že takhle krásný pletený svetr se dá koupit v Lidlu? jinak sněhuláčka brzo asi zapálím, chudák :(


ano tartan je všude a teď už i u mě na šále !
 balzám na rty, který jsem strašně chtěla a konečně je můj ! voní nádherně ♥
třpytky všude ♥

8 komentářů :

  1. ano verila, z Lidlu mam celkom dost velmi peknych veci ;) najma na lyzovanie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kamarádka má z Lidlu právě rukavice na lyže a jsou mnohem lepší než kdejaké značkové, takže tomu už taky věřím :)

      Vymazat
  2. lídl ? prosím ťa ! :D moja rodina má hádam všetko z tade :D skrinka,počítačový stôl,tričká a dokonca termo ponožky,ktoré sú skvelé ! <3

    pekný blog

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné věci,hlavně ten svetřík je dokonalý :)
    Whoisperfect

    OdpovědětVymazat
  4. Mám z Lidlu spoustu věcí a jako fakt jsou kvalitní, takže nemám problém tam nakupovat :) Momentálně mám zálusk na věci na lyže, vždycky jsou vykoupené, tak až je ted uvidím v letáku, jdu tam první den v 7 ráno, fakt, že jo :D

    OdpovědětVymazat
  5. Cože? V Lidlu? Tak to je pro mě novinka :D! Ten svetr je boží

    OdpovědětVymazat